Saturday, July 18, 2009

fuhhh lega..

pearhhh nak dijadikan cite nasib aku baik arrr tuk proposal coz dah lulus... tapi kna gak jmpa ngn penyelia tuk luluskan ke EPRD...Ya Allah kau mudahkanlah perjalananku moga mudah segala perjalanan ini. emmm untuk dyadila pula aku masih belum ada masa tuk wat sambungan gila kau dan kerana kau..TQ sesgt tuk kekwn bloger coz sudi n sanggup menunggu kisah shah n Intan walaupun ada antara korang yang dah hantar isyarat panas...hehhehe dya tahu penantian satu penyiksaan. tapi insyaallah cerpen dya akan dibukukan tapi masih dalam proses hope ada yang mendoakan agar cerpen dya berjaya.. hehehe...

sokongan member online memng pembakar semangat dya tuk terus berkarya..terima kasih juga tuk komen-komen membina di penulisan 2u. harap-harap cita-cita tuk jadi penulis yang berjaya dan mungkin terpopular hehehe ewah perasan arr plak... soryyy terangkat bakul sendiri. tapi sem ni memng bakal menjadi sem yang serabut tahap gaban maklum arrr banyak keje nak buat.. tapi ni arr namanya hidup kan kan kalau setakat nak duduk goyang kaki tu cite lain plak..

ehhh lupa plak nak cite.. semalam kan lepas tengok cite keliwon tetibe je tengah aku dok sedap-sedap tidur aku termimpi satu mimpi yang dasat...eiiiii takut siot..aku mimpi something warna putih terbang2 hahhh korang pikir arrr sendiri apa bende tu kan. dalam tidur tu jantung aku berdegup macam orang lari 100 meter..mata tak leh nak buka... takutnya sampai aku berpeluh2..ni semua sebab aku tengok cite keliwon arr ni... hahhh moral of the story jangan tengok cite hantu nanti jadi hantu...hehehe...

and tuk peminat-peminat dyadila yang nak cerpen seram ni.. soryy arrr mungkin insan bernick namekan dyadila ni masih tak berani lagi nak buat cite2 cam tu...walaupun Rumah No19 mendapat perhatiaan.. mungkin tu cerpen akhir kot dari dya bergenre seram. tapi bila dah dapat keberanian nanti mungkin akan lahir satu novel seram dari dya yang menghantui tidur anda!!! ewahhh.....

0 Comments:

Post a Comment