Wednesday, January 21, 2009

PROGRAM KEMBARA MINDA


salam...kisah kali ni nak kenang balik pengalaman antara program meletup yang melibatkan aku(maaf mak cik, pak cik, kakak, abang guna aku). pengalaman kembara minda yang tak dapat dilupakan dalam hidup aku. bukan masalah komitmen pelajar tapi guru pengiring yang jadi masalah. bayangkan bagaimana bermasalahnya bila kurang kerjasama guru pengiring dok komen sana sini..last2 bayang rancangan berpusing fening. tapi aku respek ajk aku mantap, berani membuat muka seposen bila ditegur hehehhe....








Program yang mengambungkan 3 buah sekolah..fuhh penat gak, bayangkan first time aku (maaf pak cik, mak cik,kakak, abang sbb guna aku) pengarah program. macam-macam arr suka duka jadi masa ni.....ye arr maklum arr pompuan jadi pengarah program...

pelajar yang paling best adalah budak laki yang dari mula datang tak berani angkat muka tapi akhirnya sampai ada yang berani komen macam-macam. siap bagi list lagi masalah yang dihadapi...bagus-bagus itu yang kami nak sebenarnya.





apa yang lebih memalukan apabila mak cik kafe plak buat hal...boleh pulak diorang lambat siapkan makanan untuk majlis penutup. tapi problem paling besar memng ajk makanan pun masa tu. siap ada bebudak ni mengadu nasi basi, tak sedap. cuma aku nak berterima kasih dekat ajk- ajk yang terlibat sanggup bersusah payah siap berlari-lari masa majlis penutup coz makanan.

apa yang aku tak leh lupa masa majlis penutup aku telah mem 'binti' kan en.Z sorry ehh papa.. hope tak marah. memang dia tak marah pun sebab dia kata proses belajar lagi tapi rasa malu tu masih tersimpan sehingga kini. hehehe.. fara..fara macam mana tu?. yalah kalau korang kat tempat aku mesti pening banyakkan VIP dah siap semua berucap makanan tak ada lagi. aku siap tak senang duduk. MC plak boleh lupa majlis penyerahan penghargaan dari sekolah. Ya Allah time tu bukan saja gelabah rasa cam aku dah hilang ingatan. kalau ada poket doremon dah lama aku hilang.

walau pe pun aku bangga dengan team kembara minda "tq semua"....luv u all.....





0 Comments:

Post a Comment